15 Haziran 2010 Salı

· Bir birinci sınıf öğrencisi, ‘Hayvanat bahçesinde tembel ayıları görmeyi ve broşürümü hayvanat bahçesi bakıcısına göstermeyi bekleyemem. Belki de hayvanat bahçesindeki tembel ayı, benden dört kat daha büyüktür!’ der.
· Bir beşinci sınıf öğrencisi ‘Lalelerin Alaska’da açıp açmadıklarını merak ediyorum. Öğrenmek için e-arkadaşlarıma mesaj göndereceğim’ diye sorar.
· Bir lise öğrencisi ‘Cornell Üniversitesi ile olan telekonferans, ötücü kuşların göçüyle ilgili araştırmamızın güvenilirliğini arttıracak, belki de kendi raporumuzu yayımlayabiliriz.’ der.
· Bir ortaokul öğretmeni şu yorumda bulunur ‘Sınıfımdaki düzenli kargaşa, gerçekten yarar sağladı. Öğrencilerim, ekosistemlere yönelik derin bir kavrayış sergiledi ve yerli türleri ve doğal ortamlarını korumak için herkesin yapabileceği şeyler hakkında bir haber bülteni oluşturdu. Halk Merkezinde çalışmalarının sergilendiğini görmeyi bekleyemezler.Öğrenmenin en önünde değerlendirme ve içerikle, öğrencileri gerçek çalışmalarla meşgul etmek ve 21’inci yüzyıl becerilerinden işbirliği, problem çözme ve eleştirel düşünmeyi geliştirmek için öğretmenler proje yaklaşımlarını kullanırlar. Iyi tasarlandığında, proje tabanlı öğretim programı öğrenciler için yüksek kaliteli sonuçlar ve öğretmenler için tatmin edici bir deneyim ortaya çıkarabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder